Jøsses…klokka er bare 12.

Jeg måtte sjekke klokka et par ganger nå altså. Ikke mer enn 12 nei…hmmm, og jeg har gjort unna en del allerede. Jøsses! Det er sjelden kost. 

Her lukter det grønnsåpe i den ene stua, og jeg selv lukter nydusja og godt. Helgehandelen er tatt, og søpla er ute av huset. Stoff jeg skal vaske er funnet frem.

Jeg følger med på strømprisen hver dag på tibber-appen min. Det betyr at vaskemaskinen får vente minst en time til før den blir satt i gang. Da er prisen lavere enn akkurat nå.

Esther hund har vært med på kjøreturen til butikken, og fått severt mat i skåla si da vi kom hjem. Hun har vært ute et ærend etterpå, og nå har vi krøllet oss godt sammen på sofaen begge to. Det er tid for en siesta syns vi.

Håper du har en fin dag😚

2 kommentarer
    1. Godt og høre at energien har vært på topp idag.
      Flink har du vært og fortjener en hvil nå.

      1. Tusen takk😊
        Det har vært helt rart å fått unna såpass på en dag. En hvil gjorde godt. Nå er stoffet vasket og hengt til tørk også😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg