JOBBEKVELD

Da er fridagene over.  I kveld blir det jobbing igjen. Må snart begynne og gjøre meg klar.

Det er ikke så allverdens mye jeg har fått gjort i løpet av fridagene. Men bittelitt er det jo. 

Denne uka skal jeg jobbe 2 kvelder. I kveld og på fredag. Jeg syns det er deilig å slippe og ha på vekkeklokka. Så det er helt greit . Selv om jeg ikke er hjemme igjen før midnatt. Siden jeg har fri dagene etter, kan jeg ta igjen søvnen dagen  derpå.

I dag har mannen vært ute på noen ærender. Så jeg har kosa meg med x antall kaffekopper og gått over budsjettet helt i fred og ro. Han hadde tatt med seg Dino, og da er det stille og fredelig her.

Det var godt å få gjort det.  

Nå skal jeg ta enda en kaffekopp, med mannen som er hjemme igjen. Og så er jeg klar til å manne meg opp til jobb.

Ha en fin dag 🙂

8 kommentarer
    1. Jeg elska å jobbe skift! 🙂 Fikk gjort så innmari mye på dagtid når jeg ikke begynte på jobb før i tretia. Men det var i mitt forrige liv altså! Nå får jeg ikke gjort noe som helst, selv uten jobb.

    2. Får vist ikke gjort noe særlig annet enn å stå opp å rekke jobben jeg heller nå. Uansett om jeg begynner tidlig eller seint.
      Men, men… sånn er det :-/ Venter på våren og lysere tider. Kanskje det hjelper litt på energien 🙂
      Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg