JIPPI !! STRAVAEN MIN VIRKET I DAG.

Jeg skal jo prøve å gå en liten tur de dagene jeg ikke er på jobb. Og da er det veldig morsomt og sette på Strava på telefonen når jeg begynner å gå.

Det er en app som registrer hvor jeg har gått på et kart, og hvor langt jeg har gått , pluss tiden jeg har brukt. Den legger sammen turene automatisk fra mandag tilogmed søndag. Så kan jeg se hvor langt jeg har gått hver uke. Den kan også kobles til andre venner som også bruker Strava .Og da kommer det opp på appen hvor og når  de har vært ute og gått. Så blir det litt konkurranse ut av det, om hvem som har klart hva i løpet av dagen.

Jeg har f.eks både min datter og mine to sønner der nå. Morsomt å se hvor de har gått 🙂

I går var det så dårlige signaler her hjemme at jeg fikk ikke lastet inn noe særlig av turen jeg gikk. Temmelig irriterende, da jeg gikk nesten en halv time med hodelykt langs veien i stupmørket.

Den ene sønnen min hadde også plunder med den i dag. Han lastet den ned i går, så det er jo mulig han hadde litt startproblemer med den bare.

Den gir masse motivasjon til å komme seg ut å bevege seg.

Nå i kveld tok jeg med Dino og kjørte bort på butikken. Så gikk vi en liten tur der borte i sivilisasjonen.  Og jippi…. der virket den. Så nå har jeg bevis for alle tre ungene at jeg har vært ute og gått.

 

#utågå #friskluft #strava #app #konkurranse #motivasjon #tur

2 kommentarer
    1. Ja. Det er sant. Man får litt mer lyst til å gå når det står svart på hvitt hvor langt man har gått😊 og også det med å prøve å nå nye mål hver uke . Ihvertfall nå i starten. Det er evigheter siden jeg har vært ute å gått noe særlig.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg