Jeg var raskere enn mørket i dag.

Målet mitt var å komme neg ut å gå i 10 minutter i dag også. Og selv om jeg sov alt for lenge tok jeg meg brått sammen og gikk ut før mørket rakk å komme. Jeg har ikke gått tur rundt ved gården her siden skogen ble hugget. Og det var seint i høst en gang.

Det har blitt en god del lysere langs både gårdsveien og traktorveien som går langs skogkanten. Skogen sto tykk og mørk helt ned til veien her tidligere. Fjellet som har dukket opp var borte bak kjempestore trær. Hele det hvite feltet innerst på bildet har også vært mørk av trær.

Nå kan jeg se fjelletknausen og himmelen bak den.

Jammen blir det lysere og triveligere å gå ut på tur her fremover.

Esther var med meg ut i dag. Hun snuste rundt og var veldig ivrig. Litt for ivrig for min del. 

Det var ikke så godt å holde henne igjen i båndet samtidig som jeg vasset i snø. Jeg var livredd for isen under snøen, så det ble ikke lange turen på oss. Vi var ute et kvarters tid. Jeg hadde nådd målet mitt. Og ikke var jeg fullt så utkjørt etterpå som i går.

Nå må jeg rekke litt inne her før Farmen begynner om et par timer. Skal bl.a annet lage hjemmelaget potetstappe.

 

Ha en fin kveld😚

 

 

11 kommentarer

Siste innlegg