Jeg var flink og gikk ut.

Jeg syns jeg var ganske så flink da jeg tok på jakke og sko og gikk ut med en gang jeg hadde postet forrige innlegg. Det ble ikke så lange turen i dag heller. Men jeg er fornøyd bare jeg kommer ut døra jeg.

Jeg fant ut at det tok kun 2 minutter og gå ned til veien. Derfra valgte jeg retningen mot Blaafarveværket.

Det var tåke ved elva, og det begynte så smått å mørkne i høstværet.

Her svinger elva rundt på nedsiden av Blaafarveværket. Nesten litt trolsk stemning.

Videre oppover veien.

 

Og her er jeg oppe, og ser elva ovenfra.

 

Jeg gikk ikke ned på området i dag, men jeg ser jeg bør ta meg en tur hit i løpet av dagene de holder åpent i Desember.

 

Middag ble både laget og spist da jeg kom tilbake. Det smakte godt med kokt torsk, poteter, og grønnsaker. Nå er tv-kvelden godt i gang og jeg skal kose meg med wienerbrød og god samvittighet.

Fortsatt god kveld til deg også ♥ 

 

 

8 kommentarer
    1. Det blir sikkert veldig fint å gå in tur på Blaafarveverket når det åpner.🤩
      Godt å komme seg ut på tur selv om været ikke er det beste.👍🏻

    2. Det er godt å komme seg ut å strekke på bena og røre på seg 🥰 Jeg har aldri vært på Blaafarveverket, men har jeg har jo hørt hvor flott det er der. Ønsker deg en fin tirsdagskveld, klem 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg