JEG TROR DET TAR 2-3 ÅR Å SKRIVE BOK

Nå er hodet litt i gang med innholdet i “boka” mi igjen. Jeg fikk faktisk skrevet litt til her for et par kvelder siden. Men jeg retter opp og skriver på nytt mye av det jeg allerede har skrevet, før jeg i det heletatt får begynt på det jeg skal skrive . Dette kommer til å ta tid.  Det skal bli spennende å se om den noen gang blir ferdig😊😊

I kveld skal jeg på jobb, og hvis jeg blir stående med vare-påfylling har jeg tid til å tenke ut hvordan jeg skal få til fortsettelsen. Jeg har masse av innholdet klart i hodet mitt, og jeg har fått ned noen stikkord. Det er bare det å få flettet det sammen i riktig rekkefølge.  

Det er litt moro også. Selv om hodet går ganske varmt.  Tålmodighet er ikke min sterkeste side. Men med dette prosjektet trenger jeg vist det. 

Kanskje det ender opp som en novelle? Vi får se😊

Det får bare ta den tiden det tar😊

 

#roman #skrivekløe #novelle #forfatterspire

13 kommentarer
    1. Jeg kjenner meg igjen her, skriver også bok, og det er veldig tungt å gå igjennom ulike hendelser i livet, må legge den bort og ta fatt igjen og sånn… så det tar nok litt tid.
      Jeg er imponert over deg❤️Jeg har bare klart å skrive litt noveller og de er erotiske i tillegg.
      Håper både du og jeg får gitt ut en dag det vi skriver på❤️

      1. Ja, det hadde vært veldig moro❤vi må bare krysse fingrene å stå på❤Må beregne VELDIG lang tid ihvertfall. Såpass har jeg skjønt. Jeg har aldri skrevet ferdig ei novelle en gang jeg. Så jeg vet ikke helt hva dette blir. Men ideen er nogenlunde klar ????

    2. Å skrive en bok tar tid. Jeg begynte for 7 år siden med den boken som kommer ut snart. Først så må du ha karakterer og en setting, så må du skrive og skrive og skrive. Etterpå så kommer språket, språket, språket. Det er viktig å ha gode og ærlige støttespillere, så du får justert etterhvert.

      Lykke til.

    3. Ja jeg har skjønt at det vil ta en evighet 🙂 men jeg skal ikke gi meg, nå som jeg har mye av i historien i hodet mitt. Det språket ja. Det plundrer jeg vist litt med.
      Jeg er så takknemlig for at du retter på meg.
      Håper du vil forsette litt til med det. Så jeg kommer mer på rett vei.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg