Jeg tok meg fri fra bloggen i påsken.

Jeg har tatt en lang påskeferie fra bloggen jeg. Det var i grunnen veldig godt å ikke bruke så mye av dagen til det.

Jeg har vært en liten tur i Hokksund i påsken. 3 overnattinger ble det denne gangen. Vi har bare slappet av der nede. Lest en del i hver vår bok og gjort oss ganske ajour med alle tv-opptakene. I allefall de vi følger med på begge to.  Men en av dagene drev vi med andre  hobbyaktiviteter. Da satt min mor med strikketøyet sitt, mens jeg brukte dagen til å sy en ny boxer til mannen. Den forrige jeg sydde var blitt favoritten hans, så han ønsket seg en til. Sånn ble den denne gangen.

Før jeg reiste rakk jeg å sy en ny topp til meg selv. Den ble jeg veldig fornøyd med.

Den ble brukt i påsken. Veldig god å ha på seg var den. Det kan hende jeg begynner på en til i dag. I andre farger. Jeg har vært våken siden halv 3 i natt, så jeg får se hvor lenge jeg holder ut i dag.

Forresten…jeg må jo fortelle at vekta mi er redusert med 3,4 kg på 3 uker. Og denne uka er jeg oppe i full dose med de vektreduserende tablettene. Jeg har fått de på blå resept av legen min. Visste ikke at det fantes engang jeg.

Jeg spiser mindre porsjoner. Og er ikke så ofte sulten. Den første uka var værst, med kvalme. Nå er jeg bare litt småuggen innimellom. Jeg kjenner det allerede på magemålet. Det er blitt litt mindre, og det er lettere og bøye seg.

Jeg spiste 2 skiver til frokost før halv 5 i dag, så det blir antageligvis en frokost til om ikke så lenge. Nå skal jeg sette på litt mer kaffe aller først.

 

Ha en fin dag i dag da😚

 

12 kommentarer
    1. Du er en magiker med symaskinen altså, så fint det du syr.
      Og gratulerer med vektreduksjonen. Så gøy altså ♥ Jeg har lagt på meg et kilo jeg. Har endelig begynt å få i meg litt mat. Så påsken gjorde nok godt.
      En liten bloggpause er aldri av veien. Det trengs iblant, og så er jo alt ved det samme når man plutselig kommer tilbake igjen.
      Jeg våkner kl. 5 ofte, men ligger oftest og drøyer til kl. 7. I dag våknet jeg halv åtte, så jeg er fornøyd jeg 🙂
      Ha en herlig fin dag ♥

      1. Tusen takk😚 Klokka 5 syns jeg er omtrent midt på natta😁 Jeg er glad jeg ikke våkner så tidlig til vanlig. Det er godt du klarer å holde senga et par timer til når du våkner såpass tidlig😊.
        Så bra at du endelig får i deg litt mat igjen❤ Det var på tide.
        Fin kveld til deg❤

    2. Jeg må si meg enig med de andre her, for du er virkelig flink med symaskinen 😊 Helt greit at bloggen og annet av sosiale medier får ferie også, sånn at man kan fokusere på helt andre ting. Sundt det tenker jeg. Ha en nydelig onsdag 🥰

      1. Tusen takk😃
        Det var godt med ei bloggpause ja. Det tar litt tid alt dette med blogg. Men så er det jo gøy også da😃
        Fin kveld ønskes deg😚

    3. Det ble en nydelig topp.
      Du er flink.
      Så deilig at du begynner å merke vekt nedgangen. Heier på deg.

    4. Så fine ting du har sydd!🤩
      Heier på deg og vektnedgangen din.
      Godt å høre at verste kvalmen er over.
      Ha en fortsatt fin kveld!🤗

    5. Har stadig lange bloggpauser jeg da.. koselig å blogge når man har lyst og ork <3 Du syr så fine ting..flink er du 🙂 Fint du klarer å gå ned i vekt (når det er det du ønsker )uten å være alt for sulten..men småuggen høres ikke så behagelig ut..håper det går seg til 🙂 Fin uke videre <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg