JEG TOK IKKE SJANSEN I GÅR.

Selv om jeg hadde litt innetrening i går, med dans og bevegelse i slow motion, hadde jeg innmari lyst til å ut og gå en tur også. Jeg vurderte frem og tilbake helt til klokka passerte 22. Selv da hadde jeg lyst til å skrape bilen fri for is og kjøre bort til sentrum.

Men en ekkel følelse hang over meg hele dagen. Den sa at det ville være dumt å absolutt skulle ta turen ut på glatta. At faren for beinbrudd var fryktelig stor da det ville være vanskelig å se hvor det var strødd og ikke strødd under det tynne snølaget som lå over isen.

Beinbrudd på glatta jeg klart å få til en gang før, og det vil jeg helst ikke oppleve igjen.

For tida har jeg hverken brodder eller piggsko, og det betyr at det er en risikosport å bevege seg utenfor døra så lenge jeg ikke klarer se hvor det er trygt å gå.

Da jeg kikket ut vinduet i dag hadde jammen en strøbil vært innom gården, og da vet jeg at det er strødd helt ned til hovedveien. 

Så i dag blir det tur. Jeg kjenner jeg er glad for avgjørelsen jeg tok i går, og dermed har armer og bein i helt fint behold.

HA EN FIN DAG OG GÅ FORSIKTIG ♥ 

6 kommentarer
    1. Har man ikke piggsko eller brodder er det nok greit å holde seg inne, helt til de kommer å strør. Jeg har bare brodder på hælen, som er greit mellom utgangsdøra og garasjen å andre småturer. Skulle hatt piggsko sånn at jeg kom meg ut på en ordentlig tur. Håper du får en fin tirsdag, og gå forsiktig 🤗

      1. Ja piggsko hadde vært tingen. Jeg bør se om jeg får råd til det i løpet av vinteren 😊 Det er veldig mye tryggere å gå med det ute..
        Fin dag til deg også 🥰

    2. Det er greit og ikke ta noen sjanser altså, og lurt å tenke seg om når føret er elendig.

      Jeg skal jo selv være ytterst forsiktig å gå ute på snøføre nå siden brystbeinet ikke har grodd, og jeg vil ikke ha meg en karamell i brystbeinet hvis jeg skulle falle. Dermed venter jeg dr 2 1/2 ukene jeg har igjen.

      Ønsker deg en kjempefin onsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg