Jeg stresser ikke.

Som skrevet i går skal jeg på en ukes Hokksund-tur. Jeg skal reise i dag, men har ingen grunn til å stresse. Jeg tar hele pakkeprosessen med ro. Det er nemlig mye jeg skal ha med meg. Men så lenge jeg har laget meg ei huskeliste tenker jeg det går veldig fint.

Jeg mangler en del søvn fra i natt. Et par kaffekopper har hjulpet en del, og nå står oppvaskmaskinen og går. Nå er jeg snart klar for “frokost”. Og jeg vil prøve å få meg meg det siste som skjer i krigen. Skummelt, men jeg følge med syns jeg. Jeg krysser alt jeg har for at dette tar slutt så fort som mulig.  Når det blir alt for mye info, graver jeg hodet inn i serien jeg leser. Tenk om de som står midt oppe i denne krigen hadde hatt mulighet til å gjøre det samme. Men de stakkars menneskene har mer enn nok med å kjempe for landet sitt, og overleve. 

Jeg ønsker fred på jorda. NÅ!!! 

 

Håper du klarer å få en fin ny uke❤

2 kommentarer
    1. Stress er ganske bortkastet, i grunnen 🙂
      Forferdelig det som skjer i verden nå, og i tillegg i vår del av verden. Putin er skummel, har planlagt dette lenge, og jeg tviler på at han har planer om å snu… 🙁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg