JEG SLITER, MEN GJØR SÅ GODT JEG KAN

Jeg er altså i så dårlig form om dagen. Regner med at det er bivirkninger på blodtrykksmedesinene. Hele kroppen er som en geléklump, hendene rister og jeg er svimmel. Problemer ved siden av gjør nok ikke saken bedre. Ikke i mitt eget “paradis” her hjemme altså, for vi har det helt fint😊 Men ting går inn på meg uansett.  

Hjertet hamrer, føler meg skikkelig uvel. Men jeg gjør så godt jeg kan.

Har sovet veldig lenge i dag også. Etterhvert har jeg fått i meg frokost…. som egentlig heller bør kalles middag. Havregrøt ble det i dag. Med vann, “juksesukker” og kanel.

Jeg har kommet meg i klærne for en halv time siden. Og rydder litt og litt av gangen på kjøkkenet.  Nå har jeg i det minste tømt oppvaskmaskinen. Og tallerkner og bestikk fra i går og i dag ligger i bløt i oppvaskkummen. Sånn går det da alt bare blir satt ut på kjøkkenet i full fart. Nå ligger jeg her og skriver på telefonen min og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med denne kroppen. Egentlig er jeg ved godt mot, for det kan se ut som blodtrykk og puls er på riktig vei. Det er bare å håpe på at dette er bivirkninger som gir seg etterhvert.  Har legetime igjen på torsdag. Jeg får høre med henne da om dette er normalt.

Jeg har en plan om å lage en enkel Libanesisk rett i dag. Har jo søkt litt etter nye oppskrifter på nett. Orker jeg ikke i dag, får jeg heller prøve i morgen 😊 Ha en fin Søndag 😚

 

8 kommentarer
    1. Slitsomt når medisiner som skal hjelpe mot en plage, skaper nye plager. Det blir jo som en ond sirkel. Men jeg håper det går seg til.
      En libanesisk rett? Tøft 😀 Håper du fikk laget den. Og om den var vellykket hadde det vært kjekt å lese om den også 🙂
      Nyt kvelden ♥ Klem

    2. Håper formen bedrer seg..og at medisinene blir riktig tilpassa..uvelhet og hjertebank er jo ubehagelig.. Libanesisk mat har jeg aldri smakt tror jeg..men veldig glad i alle typer grøt.. Klem <3

    3. Håper de nye medisinene dine stabiliserer seg og hjelper deg. Libanesisk rett høres spennende ut, Synes jeg også!
      God bedring☺

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg