JEG SKAL SE ETTER SOPP I DAG

Det har blitt minimalt med sopp-plukking på meg i år. Det er liksom hele tiden andre ting som må prioriteres.

Heldigvis klarte jeg i løpet av en og en halv times klipping å bli ferdig med plenen i går. Så da er den biten ute av verden noen få dager. Jeg var ute av verden selv også resten av gårsdagen. Ingenting mer som ble gjort. Kun lesing på på sofaen, godt inntullet i dyna.  

 

I dag er mannen hjemme. Han tenkte vi skulle bruke noe av dagen til å kjøre ned mer ved fra skauen. Det må jo også gjøres.

Da tar jeg samtidig med meg soppkurven min og koser meg, mens jeg ser etter noe å fylle den med.

 

Dagens butikktur er unnagjort og godt er det. Nå er vi hvert øyeblikk klare for skautur. Selv om hodet suser vilt i dag også, gleder jeg meg masse.

Ha en fin lørdag😚

7 kommentarer

Siste innlegg