Jeg skal klare et par timer til.

Har sovet til langt på dag. Ikke så rart det da klokka var rundt 5 på morran siste gang jeg så på den. Det måtte en beroligende til i går ettermiddag, så kropp og sjel fikk slappet av resten av kvelden.

Selv om dagen startet seint i dag har jeg rukket å få opp julelysene i vinduene, og de stakkars plantene mine har fått vann.

Jeg har brukt en del tid på pc og telefon for å prøve å få e-posten min til å fungere igjen. Får det ikke til. Da hodet hadde fått mer enn nok av herket, gikk jeg ut og måket snø fra gårdsplassen og inn til inngangsdøra i stedet. Frisk luft måtte til. Tok fra gården og inn til vedskjulet også.

 

Etterpå klarte jeg å få en vedsekk i trillebåra, og det gikk helt greit å trille den fra vedskjulet til inngangsdøra med nymåka stier.

Mannen kjører rundt på traktor og brøyter  resten av gårdsplassen og gårdsveien.

Nå er jeg sliten nok for i dag, men ikke værre enn at jeg skal klare å være oppegående et par timer til.

Skal lage middag….den skal jeg begynne på nå. Nakkkoteletter står på menyen i dag.

Kos deg ned kvelden😚

6 kommentarer
    1. Har vært ute og måkt litt idag jeg også. Godt med frisk luft.
      Slike tekniske problemer er slitsomt. Da gir jeg fort opp.
      Nakkekoteletter er godt. Tenker det smakte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg