Jeg skal dukke hodet inn i bokverdenen i natt..

Jeg er ikke i form eller humør i dag. Skulle gjerne vært ei stund hjemme igjen. Dukket hodet inn i bokverdenen og blitt der et par døgn. Jeg skal lese til jeg sovner en gang i natt. Det har jeg gjort hver natt i det siste. Ikke sovnet før i halv 6 tida. Det er godt å stenge verden ute på nattestid i det minste.

 

I dag kom jeg til å tenke på plantene mine hjemme. Jeg måtte ringe mannen og be han vanne dem. Han skulle prøve livreddende førstehjelp på dem sa han. Jeg håper det går bra. Jeg har både en appelsinplante og en chiliplante jeg gjerne vil skal overleve.

Egentlig var planen min å reise hjem i dag. Men så fikk jeg beskjed om at en kar mannen har vært i daglig kontakt med de siste ukene testet positivt på Korona i går kveld. Da vil jeg se an et par dager hvordan det går med mannen min der hjemme først. Jeg trenger ikke å reise hjem til et Koronahus hvis jeg ikke absolutt må.

Nå skal jeg steike noen fiskekaker jeg fant i fryseren tidligere i dag. Vi tar dem bare på loffeskiver. Og ser om vi finner noe stæsj å pynte med. Det er i allefall agurk her.  Det er godt til fisk. Det blir dagens middag. 

Matlysten er ikke helt på topp enda, så det får være greit nok. Snart skal vi også sveive i gang Camp Kulinaris på tv-skjermen. Foreløpig er det en konsert for Ukraina som står på.

Fin mandagskveld ønskes deg😚

2 kommentarer
    1. Får krysse fingrene for at mannen klarer å holde liv i plantene dine 😊 Niesen til Bestisen har fått korona og de var sammen på fredag og jeg sammen med Bestisen lørdag. Snakket med henne i går kveld, og så langt hadde hun ingen symptomer. Håper det forblir sånn også…

      1. Ja jeg håper de overlever.
        Mannen testet positivt i dag. Jeg får holde meg her jeg er noen dager. Hvis ikke han blir veldig dårlig. Da må jeg reise hjem. Får håpe du og bestisen er heldige og slipper unna😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg