Jeg sanket et par km i går kveld.

Jeg skal innrømne at det ikke har blitt mange km på tur med meg i varmen. Esther ligger langflat inne stort sett hele dagen, så det er ikke så mye mas etter tur på henne heller. Selvfølgelig kunne vi gått seint på kvelden, men det har liksom ikke vært så mye ork igjen til det. Men i går kveld fant jeg frem båndet hennes og vi gikk en tur på et par km, i overskyet vær og deilig temperatur. 

Vi rakk det før Sommerhytta begynte på TV. Jeg var veldig spent på finalen på programmet i går, så den måtte jeg ha med meg. Nå er det ikke noen flere program jeg følger med på, så nå blir det stort sett TV-frie kvelder fremover. Det skal bli godt, selv om jeg kommer til å savne Sommerhytta og alt det flotte de fikk til der.

Man blir ganske så inspirert av sånne program. Så på turen i går begynte jeg å samle stein til blomsterbedet mitt. Jeg fikk ikke med meg mer enn 3 stk i en av hundeposene jeg hadde med. Neste tur blir med sekk.

 

Det kommer blomster på tyttenærlyngen. Ser ut til å bli en del bortover i skogen her. Det er bra. Da skal det bli tyttebærsyltetøy i hus utover høsten. 

 

Jeg har gått 6,4 km av målet på 50 i Juni. Må nok ut en tur igjen i kveld også.

Men aller først må jeg jobbe med å holde “fortet” i gang her. Både ute og inne.  Mannen er mye borte om dagene nå. Har noe å styre med både her og der.

Ha en fin dag😙

6 kommentarer

Siste innlegg