Jeg røyk på Maimålet mitt

Ny måned og nye muligheter. 

De siste dagene i Mai kom varmen, og det ble dårlig med turgåing på meg. Etter 2 dager etterhverande uten tur, innså jeg at jeg ikke hadde sjans til å nå målet på 50 km i løpet av de få dagene som var igjen.

Jeg klarte 34,4 km tilsammen, og var veldig godt i gang. Men desverre ble tiden og antall km for mye å ta igjen på slutten, og jeg kastet inn håndkleet.

Jeg har klart og ikke deppe av den grunn…ikke værst det altså. Jeg har nemlig lett for å surmule litt når det ikke går helt som jeg har planlagt. I stedet har jeg blitt med på samme utfordring igjen nå i Juni. 50 nye km skal prøve å oppnås.

Etter en sein middag ute i sommervarmen i går kveld tok jeg meg sammen. Fant frem båndet til Esther…som ble kjempeglad, startet  Strava-appen for å telle km og markere turen som ble gått på kartet, og gikk.

Det ble 2,2 km. 

En helt grei start syns jeg.

Ønsker deg en fin sommerdag😃

 

4 kommentarer
    1. Synes du har vært flink jeg. Ikke lett å ta igjen alt på tampen! Denne måneden greier du det kanskje vettu…Du er i gang med gåinga di og det som er viktig! Klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg