Jeg reiste seint bort og vasket i går kveld.

Nok en glohet dag var det i hele går også. Det betyr masse folk som er på stranda og koser seg. Derfor dro jeg ikke bort før klokka var borti halv ti for å vaske i går kveld.

Da jeg kom bort lyste det enn knall oransje sol på himmelen. Den fargela nesten hele vannet.

Et nyforelska par satt på en benk i solnedgangen. De venta nok på at øyeblikket med de sterkeste fargene skulle komme. For da jeg var ferdig med jobben 15-20 minutter senere satt de og tok sefies med den flotteste solnedgang i bakgrunnen.

Jeg måtte frem med kameraet jeg også. Solnedganger blir jeg aldri lei av å oppleve.

Her er sola i ferd med å gå ned ved Andersnatten.

VAKKERT!!

Nå har jeg stått og sett på dette fjellet på andre siden av vannet flere kvelder denne uka. Den lille “hatten” som heter Andersnatten. Jeg begynner å bli fristet til å gå den toppturen. Om jeg klarer det er en annen sak. Men det er lov å prøve seg. Jeg kan tenke meg det er fantastisk utsikt på toppen.

Her kan du lese litt om området rundt i nærheten hos meg.

Og her er et bedre kart.

Her på kartet ser du hvor både Andersnatten og Madonnastatuen befinner seg.

Opp til Madonnastatuen er det veldig mange som tar turen. Den er godt kjent. Jeg har aldri vært der heller.

Det kan hende jeg må utforske disse stedene nærmere.

I kveld får jeg overnattingsbesøk av venninna mi. Kanskje vi legger ut på en skikkelig kveldstur?? Vi får se.

Ha en fin lørdag😙

 

#sigdal #andersnatten #madonnastatuen #solnedgang #soneren #sandsbråtan

 

9 kommentarer
    1. Vakkert bilde der altså, med solnedgangen ♥
      Og ja, ikke dum idé å prøve seg på en topptur. Jeg heier på deg, og skulle gjerne vært med. Jeg forsøkte meg på en topptur selv i forrige uke. Jeg nådde ikke toppen, men var fornøyd med innsatsen 🙂
      Kos deg med venninnebesøk ♥

      1. Jeg har kosa meg med venninnebesøk 😊
        Tror jeg skal prøve meg på en topptur bare det blir kjøligere i været. Jeg kommer garantert ikke til topps jeg heller, så jeg må nok også bare bli fornøyd uansett hvor langt jeg kommer😎
        Så gøy hvis du kunne blitt med😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg