JEG LOT HVILEDAGEN VÆRE HELLIG I GÅR, MED KRIM…

   ….. Og jeg har fortsatt med en ny hviledag i dag. Energien er ikke til stede, men nå har jeg funnet ut at jeg orker å lese i bøkene jeg fikk til jul.

I går kveld ble jeg ferdig med den første. Og i dag prøver jeg å komme i gang med den andre. Begge bøkene er skrevet av Unni Lindell.  Det er bok nr 6 og 7 i  bøkene hennes om Cato Isaksen jeg fikk i julegave. Virkelig spennende krim, som jeg ikke klarer å legge fra meg.

Honningfellen… som jeg ble ferdig med i går, var jeg sikker på at jeg hadde lest før. Nå er jeg ikke fullt så sikker på det lenger. Jeg ble i hvertfall fullstendig revet med i handlingen. Det er VELDIG sjelden jeg leser en bok 2 ganger. Jeg har en bitteliten følelse av at noe var kjent i boken. Så muligheten for at jeg har lest den en gang er nok til stede .

Nå prøver jeg å komme inn i boka som heter Mørkemannen. Jeg er sikker på at jeg har lest den også.  Det er veldig rart hvis jeg ikke har gjort det. For jeg hadde en lang periode for lenge siden, som jeg lånte bøker på biblioteket.  Da gikk det for det meste i krim. Og jeg mener jeg leste alle bøkene hennes om Cato Isaksen den gangen.

Så lenge jeg ikke husker så mye av innholdet….og spesielt slutten går det sikkert helt fint å lese den en gang til. Det er bare litt vanskelig å hoppe rett fra en bok med karakterer og en sak du blir kjent med, og over til en ny krimsak, flere nye karakterer og nye omgivelser. Jeg henger fortsatt igjen inne i den første boka.

Her er den jeg leser nå.

 

Og her er den jeg fortsatt lever i 😁 

 

Jeg regner jo med at de fleste krimelskere har lest bøkene om  kriminaletterforsker Cato Isaksen.  Hvis ikke er det  bare å kaste seg over dem å begynne nå 😎

Ha en fin kveld😙

 

6 kommentarer
    1. Jeg har lest noe av Unni Lindell for lenge siden..Honningfellen (minnes at jeg likte den godt også) bl.a men ikke den Mørkemannen.. Leser lite bøker for tiden..men gøy med slike en nesten ikke kan legge fra seg.. Ikke noe særlig i form om dagen jeg heller… God bedring til deg <3

    2. Spennende bøker 🙂 Honningfellen har jeg lest. Men den du holder på med nå har ikke jeg lest. Ble litt lei krim en periode. Leste for mye av det. Men hun skriver bra…..

      1. Nei, Nei, klarer ikke ei bok på en dag😊 Det er en stund siden jeg begynte på den førstw her.
        Det er godt å bare grave hode inn i ei bok noen ganger😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg