Jeg likte leiligheten.

Jeg likte leiligheten jeg så på i går veldig godt. Det var tilogmed en liten balkong der, som man kan sitte helt for seg selv, og ha noen planter på.

Det var ikke eieren selv som var der, og det gikk en kar ut derfra da jeg kom. Altså hadde det vært en på visning før det var min tur.

Da jeg var ferdig med visningen sendte jeg melding til eieren og sa i fra at jeg var veldig interessert. 1 time senere ringte han meg, og vi fikk pratet litt. Han ville gjerne møte meg. Han likte å ta en prat ansikt til ansikt med sine fremtidige leiere, og det ville da jammen jeg gjort også. Så vi ble enige om å møtes i Drammen sent i ettermiddag. Dette blir bare mer og mer spennende dette her. Kanskje jeg får et svar i kveld.

Please… kryss fingre, armer og bein for meg.

ØNSKER DEG EN FIN DAG ♥ 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg