JEG KOM MEG UT!!

Snakker om opp- og nedturer ja. I går var alt bånn i bøtta helt plutselig. I dag er jeg veldig fornøyd med meg selv. Men nå er det stopp for i dag. Bare venter på mannen nå, så vi kan spise middag. Den har stått klar en times tid allerede. Skolebrød fikk jeg laget også. Det blir til kos i kveld.

Men gjett hva jeg ellers klarte??? Og det er det jeg er aller mest stolt av i dag.

JEG KOM MEG OVER DØRSTOKKEN!! 

Med en gang bolledeigen var satt til heving kledde jeg på meg og fant et belte til å feste båndet til Dino i. Det var noe annet å gå med ja. Mye enklere.  Selv om det ikke var lange biten vi gikk, var vi ute å lufta oss i skogen i 20 minutter.  Veldig fornøyde både Dino og jeg.

 

 

 

 


 

Ja….da var mannen hjemme og vi har spist middagen.  Nå er jeg klar til å kose meg med strikketøy og tv resten av kvelden. Det er et par program jeg skal se i kveld. Og i kveld gjør jeg det med veldig god samvittighet.

Humøret er på topp, selv om jeg kjenner det i hode at dagen har vært veldig virksom. Jeg skal ( uten å love meg helt bort ) ut på tur i morgen også 🙂

 

Ha en fin kveld 🙂

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg