Jeg kom meg ut i går.

Jeg veide for og i mot hundre ganger i går. Skulle jeg ta bilen bort til sentrum å sjekke forholda på fortau og gangveier der borte? Eller var det bare bortkasta tid og tulle seg ut med bil i det hele tatt når jeg så hvordan det så ut ute i gården her.  Bare is…men heldigvis strødd godt. En av naboene hadde til og med vært så snill å strødd helt bort til bildøra mi.  Det så jeg da jeg gikk ut. Ja….for jeg gjorde det til slutt. Klokka hadde såvidt passert halv ni da  jeg kasta meg ut i det. Skal jeg klare å nå målet på 50 km i Januar må jeg ut på en tur helst hver dag. Ellers kan det plutselig bli for mye å ta igjen på slutten av måneden. Foreløpig ligger jeg fint an.

Jeg parkerte oppe ved senteret. Så rakk jeg en liten tur innom der også samtidig. Jeg gikk i retning Hokksund i går. Jeg syns det er greit variere litt på disse gåturene.

Det var strødd på fortauene, men langtfra like godt overalt. Her borte langs hovedveien nedover til Hokksund var det faktisk noen bare flekker innimellom. Det var varmegrader i går, og et solgløtt en periode på dagen. Det hadde gjort underverker langs veien der borte.

I sentrum var det var det ikke bart. Her var det bare å holde tunga rett i munnen og blikket stivt festet i bakken for hvert skritt. 

 

Jeg kom meg like hel tilbake til bilen denne gangen også. Her står den helt ensom og forlatt og venter på meg.

Skal innrømme at jeg var ganske glad da jeg kom tilbake i vel behold.

1,8 km, og jeg holder meg i rute til å klare målet mitt. 

 

ØNSKER DEG EN FIN ETTERMIDDAG OG KVELD ❤

 

8 kommentarer
    1. Så flott gjennomføringsevne! Du kom deg ut tross elendig føre. Godt jobba. Den eneste frie lufta friluftsheidi har fått de siste par dagene er en og annen “sup” da jeg har åpnet vinduet 😉

    2. Flott at du klarte det!🤗👍🏻
      Her er det bare blankis på veiene og ellers veldig mye snø, så det er håpløst å finne et sted å gå.😅
      Ha en fin kveld!🤗

      1. Tusen takk 😀
        Det er ikke bare bare å finne steder å gå nå. Kan nok tenke meg det er enda værre oppe hos dere ja 🫢
        Ha en fin fredag 😃

      1. Tusen takk 😊
        Ja jeg ble så glad da jeg så det var strødd bort til bildøra mi. Jeg må finne ut hvem av dem det er så jeg får takket pent for det 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg