Jeg kom meg på jobb i dag a gitt.

Jammen klarte jeg å komme meg opp klokka 7 i dag tidlig.  Ville ha litt god tid før jeg skulle reise til jobben. Jeg bruker ca 40- 45 min dit . Og jeg ville kjenne litt på formen .

I  hele går var jeg helt sikker på at det ikke ville gå. Jeg lå seint i går kveld og vurderte om jeg skulle sende ei mld til sjefen og si i fra hvordan formen var. Så hun var klar til å finne en erstatning for meg hvis det ikke skulle gå.

Jeg fikk ca 5 timer med søvn og kjente med en gang at det føltes bedre da klokka ringte. Yess😊

Heldigvis starta bilen uten problem.  Mannen var ute å fiksa for meg  😊 Kosta av snøen å starta den opp . Det var 18,5 ÷ ute. Huttetu!

Etter jobb var jeg tilogmed innom min mor et par timer før jeg reiste hjem.

Det ble over 14.000 skritt på jobb .  Pluss løfting av masse varer.

Ikke så rart det er godt å krølle seg sammen under dyna og se litt på tv nå.

Ha ei god natt😊

 

#psykiskhelse #bipolar #jobb #bedreform

 

 

8 kommentarer
    1. Kjempebra ♥ Du er jammen god. Og så er det noe med det å ikke vite hvordan formen er før dagen er der. Det vet jeg alt om selv. Kjekt når det går rette veien 😀

      1. Hehe.. minus 5 hadde jeg vært glad for nå. Dagen i dag blir nok tilbragt på sofaen i morgenkåpe. Komme meg til hektene igjen etter gårsdagens arbeidsdag, og prøve å bli klar til
        ny arbeidsdag igjen i morgen . Og sånn går no dagan 😣

    2. du har det kaldt og jeg har mye snø :=) like ille begge deler,nå får vi håpe på en tidlig vår med masse sol og varme :=) men flink var du 14 000 er masse,da er det godt å krølle seg sammen i gostolen når kvelden kommer ja,ha ei god natt

      1. Ja. Merker jo at det begynner å bli litt lenger lyst nå. Så det går jo rette veien😊 Skal si det var godt å krølle seg sammen etter alle de timene på beina ja😊 Ha ei god natt du også😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg