JEG KLARTE ARBEIDSDAGEN

Jeg hadde det absolutt ikke godt på jobb i går.  Med en kropp som kjentes ut som den var laget av gelé og tårer som truet med å renne over hvert øyeblikk, ble det en veldig lang og tung dag .

Jeg gruet meg for å reise i går, siden jeg ikke klarte å komme meg dit på Lørdag.

Heldigvis ble jeg møtt av et par kollegaer som vet hvordan det ligger an med meg. Og de sa jeg ikke måtte tenke på at jeg måtte ringe å melde fravær når det er nødvendig. 

Sjefen stressa rundt, og det kan jeg jo forstå. Siden det er påsketrafikk i butikken disse dagene.  Men det gjør ikke meg mindre stressa. Og sånn jeg har vært de siste dagene, er stress det siste jeg trenger. Ikke det at jeg ikke vet det er fullt kjør før påske. Men kanskje sjefen kan la være å stresse oss opp mer enn nødvendig. Eller, kan hende er det bare meg som lar meg fort stresse opp.

Jeg er så evig takknemlig for den ene kollegaen min som jeg jobbet med helt til stengetid i går. Hun sa jeg skulle ta det med ro, gjøre jobben i eget tempo, ikke stresse, og heller overta kassa hvis det var bedre enn å sjaue på gulvet med alle varene. Der satt nemlig to unge spreke gutter som burde tåle den jobben godt i grunnen.

Til slutt ble jeg beordret dit av henne. Så kunne jeg heller velge litt hva som passet utover kvelden. Jeg kom meg utrolig nok gjennom arbeidsdagen takket være henne. 

I natt ble det dårlig med søvn, men vi har kommet oss ut og gjort ferdig påskehandelen. Har sittet ute ei stund i bare sommerklær. Slukt noen brødskiver, og nå skal vi bare slappe av resten av påsken.  Pusle hjemme,  og rydde litt både her og der. Det er på tide å sortere i klesskapene nå. Og det skal jeg klare i løpet av ei uke.

I dag føles det bare godt å tenke på at det ikke er noe spesielt jeg  gjøre. Ikke før jeg finner ut at jeg orker og har lyst til å ta i et skippertak. Og jeg tror den dagen kommer ganske snart 😊

Jeg sender en stor takk til alle mine gode gamle arbeidskamerater❤❤❤

Kos dere i påsken.

#påske #arbeidsdag #godekollegaer #angst #bipolar #takknemlig

 

 

11 kommentarer
    1. Så herlig at du kom deg gjennom, og kjekt med så gode kolleger ♥ Nå er det bare å nyte gode dager, og at formen stiger igjen. Flott bilde av deg her…du kledde den toppen så godt. Fikk sommerfølelsen nå ja 🙂
      Kos deg masse nå i påsken, og gjør det som passer deg der og da ♥

      1. Det hjelper virkelig med gode kollegaer på vonde dager❤
        Formen er stigende nå og det er godt kjenne. Skal nyte påsken skikkelig. Og det håper jeg du også gjør❤

    2. Så flink du var! Det er så utrolig tungt med slike jobbdager der man bare har lyst å gråte. Men så bra du faktisk klarte å være ut dagen og at du har fri nå. Jeg håper du får slappet godt av og gjort akuratt det du har lyst til. Så fint bilde! 🙂

    3. Godt å ha gode arbeidskolleger når formen er slik, og jobben er tung. Disse ungguttene bør får rumpa i gir, og sette i gang med tungarbeidet. Snodig det der.
      Du var nå kjempeflink som kom deg gjennom dagen! God påske! Klem fra meg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg