JEG KAN SKRYTE AV TUR I DAG

Det er så mange flinke turgåere der ute at jeg blir helt misunnelig. Spesielt  Solliv er flink til å motivere. Men det er virkelig mange andre også som er superflinke til å komme seg ut. I dag klarte jeg det jeg også!!

Her er jeg klar til avgang.

Mannen min fant brodder og satte på støvlene mine. Ellers hadde jeg nemlig ikke kommet ut av gården her engang. Med broddene gikk det uten problem. Og bare jeg kom meg ut på bygdeveien var det helt bart.

Det ble ikke mer enn 2 km. Det var deilig vårvær, og jeg skulle så gjerne gått lenger. Men de forbaska oppoverbakkene som er i alle retninger her tar nesten livet av meg.

Jeg veit at det ikke er så mange gangene jeg skal ut å gå før det blir litt lettere. Så jeg får håpe jeg klarer og komme meg ut igjen i morgen også.

Jeg er fornøyd uansett….jeg har gått tur i dag. Så får resten av dagen bli som den blir. En stor kjele med middag står på ovnen og godgjør seg. Jeg kjenner sulten gnager, så jeg håper den er ferdig snart.

Nyt resten av dagen….det skal jeg😚

13 kommentarer
    1. Så flink du var å komme deg ut ♥ Jeg kjenner godt til dørstokkmila, og ikke minst, bakker! Jeg bor i en bakke, så samme hvor jeg skal, må jeg gå i en bakke. Og joda, jeg har forbannet dem mange ganger jeg også 😉
      Jeg klarer å gå tur et par ganger i uka nå. Det er en forbedring, for jeg har hatt en laaaang periode, hvor jeg ikke klarte å gå tur i det hele tatt. Men nå ser det ut til å gå fremover.
      Jeg krysser fingrene for at du tar deg en tur i morgen også. 2 km er bedre enn ingen. Og jeg går ofte tur på 2 km, og av og til kortere også. Det er fortsatt tur ♥
      Lykke til, og stå på ♥

      1. Tusen takk 😚
        Du er flink til å komme deg ut du😊 Så godt å høre at du har kommet i gang igjen med det. Alle monner drar. Det er sant. Så jeg er fornøyd med turen i dag, og håper jeg klarer en liten en igjen i morgen.
        Stor klem til deg❤

    2. Fint at du kom deg ut og det var fint vær. Det ble ikke noe tur på meg i dag. Hadde nok å bruke styrke til jobben:)
      Kos deg med middagen:)

      1. Takk😊
        Nå er middagen spist og jeg er klar for tv-stund.
        Det er ikke alltid lett å ha energi nok til både jobb og tur. Du får gjøre det du orker bare. Ha en fin kveld😊

    3. Herlig at du kom deg ut på tur! Kjempebra det…kort eller lang er ikke så farlig, bare man kommer seg ut! Takk for linken – ja, koselig å kunne motivere! God klem til deg!

    4. Så bra du klarte en tur i sola. Gjør godt bare det å komme ut litt.
      Ble en liten tur på et par km på meg også i dag. Så vidt jeg klarte det 🙂
      Vi får gå når vi klarer, og prøve å unngå bakker 😀

    5. Flinkis! Og du ser skikkelig sprek ut på bildet! Fin genser, forresten! 🙂 Jeg kjenner på en liten kanskje-ut-på-tur-snart-følelse også, så om det kommer en solskinnsdag, skal jeg sannelig se om jeg finner litt natur og friluft! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg