JEG IMPONERER MEG SELV.

Jeg blir helt imponert av meg selv jeg nå altså. Tror du ikke jeg allerede har vært ute på tur i dag. På formiddagen til og med.

Og jeg tok 2 fluer i 1 smekk. Jeg gikk nemlig bort til butikken, var en kjapp tur innom og handlet litt, og gikk tilbake. Det tok ikke mer enn 20 minutter hver vei. Plutselig var det helt overkommelig. Jeg hadde nok pust igjen til å finne rett nøkkel å låse opp døra da jeg kom hjem igjen også. Sensasjon!!

Det er jo ikke tvil om at det ikke er mange turene som skal til før det merkes på formen. Jeg merker i hverfall forandring veldig raskt. Det vet jeg fra tidligere. Nå begynner det allerede rett og slett å bli gøy å gå.

Og Stravaen min på telefonen er på hver eneste gang. Det er halve moroa det syns jeg, og se på ruta jeg har gått på kartet etterpå. Se at hver meter og kilometer blir registrert. Artig.

Du ser det har vært kaldt her i det siste.

 

Men i dag skinner sola og himmelen er knallblå.

På vei tilbake langs elva Simoa.

 

Et trivelig sted jeg har funnet meg å bo. 

 

HÅPER DU HAR EN FIN DAG ♥ 

11 kommentarer
    1. Å gå gir energi! 🤗 Det er bare å fortsette! 🤗🤗
      Fint at Strava motiverer deg. Jeg har en klokke som registrerer all aktivitet, trening, antall skritt, etc. skikkelig motiverende det også.
      Lykke til, og et godt aktivt til deg!

    2. Å gå gir energi! 🤗 Det er bare å fortsette! 🤗🤗
      Fint at Strava motiverer deg. Jeg har en klokke som registrerer all aktivitet, trening, antall skritt, etc. skikkelig motiverende det også.
      Lykke til, og et godt aktivt år til deg!

      1. Tusen takk 🙂 Jeg ser du er veldig aktiv og flink til å gå. Målet mitt for i år er å komme skikkelig i gang jeg også.
        Stravaen er fin å bruke som motivasjon. Klokke er nok minst like motiverende.
        Et riktig godt nytt år til deg også 😊

    3. Så bra jobba👏 Veldig god følelse etter å ha gjennomført noe sånt. Å gå er fint. Jeg MÅ ut på tur 3 ganger om dagen med Barney, så heldig med den. Og fint der du bor🙋🏼‍♀️

    4. Heier på deg!👏🏻👍🏻
      Deilig turvær hos deg.🤩
      Det sies at det skal være bra for nattesøvnen å komme seg ut å gå på dagtid og få dagslys.
      Håper det hjelper deg.🤗

      1. Tuwen takk 😊 Ja i går var det deilig ute. Det ble langt på natt før jeg sovnet skikkelig. Men da sov jeg noen timer i strekk. Så dagen startet seint for meg i dag. Det er ikke så farlig. Det er ingenting som flyr fra meg 😄

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg