Jeg har vunnet i flax-kalenderen til Bunnytrash

Tror du ikke noe det første jeg oppdaget da jeg fikk gnidd søvnen ut av øynene langt på dag i dag var at jeg hadde vunnet dagens premie i Bunnytrash sin juleflax-kalender da? Det var det vettu. Så gøy! Flaks er ikke akkurat det jeg har mest av sånn ellers. Så dette var ekstra stas. Nå gjenstår det bare å se om han har mottatt adressen min på e-post. E-posten min har jo slutta helt å fungere. Har mer eller mindre gitt den opp, men prøvde å sende fra en annen jeg har. 

Bunnytrash  sin blogg kan du lese HER.

Han har meninger om mye, og hans synspunkter kommer rett fra levra. Det er bra noen tør å benytte seg av ytringsfriheten vi alle har.

Han bor i Drammen. Der jeg er født og oppvokst frem til jeg begynte på ungdomsskolen. Alle barneskoleårene bodde jeg i ei blokk på Fjell i Drammen. Akkurat i denne blokka bor Bunnytrash og snuppen hans i nå. Sammen med to små nusselige hunder, jentene hans.

Neste gang han skal prøve zip-lineren i Vikersundbakken skal jeg sørge for å ha bil og møte opp. Han prøvde den i sommer nemlig, og det skulle ikke bli siste gang. Så vi får se da, om han skal kaste seg ut i det igjen til sommeren.

Tusen takk for fine ord og premie i dag Bunnytrash 😚 Håper du og alle andre der ute har hatt en fin dag😚 

10 kommentarer

Siste innlegg