Jeg har våget meg ut på tur igjen.

Nå er jeg forhåpentligvis i gang igjen med gåturer. Det ble ei lang ukes pause. Jeg kjørte bort til sentrum og gjorde meg ferdig  i butikken før jeg parkerte litt lenger bort i gata etterpå. Der har jeg funnet ut at det er en del fine veier å gå. Runder, har jeg sett på kartet på telefonen min. Og det syns jeg er mest gøy. Det er ikke like gøy å gå tur-retur samme vei.

I dag gikk jeg bittelitt lenger på ei runde jeg har sett meg ut. Men Esther var fryktelig masete å gå med i dag, og jeg er litt redd for å belaste foten for mye på en gang til å begynne med. Så vi snudde og gikk tilbake samme vei denne gangen også. Faktisk kunne jeg klart og gått lenger med tanke på resten av skrotten. Det ble jeg gledelig overraska over.

Her står vi med utsikt ned mot sentrum av Prestfoss. 

Vi er et lite stykke oppe i veien jeg har tenkt til å følge videre, og som kommer inn på en annen vei jeg kan gå nedover igjen. Jeg tok altså ikke sjansen på det i dag. Men den runden er det ikke lenge til jeg skal klare. Det ble 20 minutter med frisk luft, og litt over 1 km. Det syns jeg var bra jeg.

Kos deg med lørdagskvelden 😚

11 kommentarer
    1. Så bra at du har kommet i gang med tur igjen.
      Jeg er også i gang.
      Skal prøve og komme meg ut en tur hver dag.
      Har jo tid til det, men så er det den prioriteringen da.
      Vi får heie på hverandre.

      1. Det var godt å få tatt den turen i går. Føle litt på at jeg klarer å komme i gang igjen. Så bra at du også er ute og går😊 Vi får heie på hverandre ja, og klappe oss selv på skuldra😃
        Den prioriteringen er litt vanskelig. Det er sant. Det gjelder å prøve å snu litt på den. Ønsker deg en fin dag😚

    2. Så flott at du har kommet i gang igjen 🥰 Passe på å ikke overdrive i begynnelsen, og heller øke på etter hvert som formen blir bedre og bedre. Heier på deg jeg vettu 😊

      1. Tusen takk😊 Jeg er så glad for alle som heier på meg. Det gir motivasjon 😊
        Jeg skal være litt forsiktig nå til å begynne med ja. Vil ikke ha den vonde foten en gang til.
        Jeg håper formen kommer seg fort fremover.
        Ha en fin søndag 😙

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg