Jeg har strandet i Hokksund.

I dag ble jeg vekket av telefon fra mannen.  Han hadde testet positivt før han ringte. Det betyr altså at jeg har strandet i Hokksund. Nå vet jeg ikke hvor lenge jeg må bli her. Jeg reiser ikke frivillig hjem til et hus fullt av virus, hvis jeg ikke må. Hvis ikke han blir så dårlig at jeg ikke har noe valg da. Foreløpig er han mest slapp og sliten. 

Det er godt jeg har med meg nok å pusle med mens jeg er her. Arbeisdledig er det ingen fare for at jeg blir med det første i alle fall. Min egen form er på bedringens vei. Jeg har sluppet unna Koronaen så langt.

Nå i kveld har jeg dratt frem symaskin og mønstre. En av buksene til min mor har jeg lagt opp. Det er bra. Da blir det en ting mindre å dra med hjem. 

Og jeg har tegnet av et mønster til en singlet til meg selv. Jeg trenger visst mer klær her jeg er.

Stoff til den har jeg. Jeg rasket med meg litt av hvert som kunne være kjekt å ha jeg for jeg dro. Smarting. Jeg får sy den i morgen. Nå er det klart for tv frem til vi skal legge oss.

Ha en god natt😚

 

8 kommentarer
    1. Får håpe mannen din bare får lette symptomer og snart er på bena igjen. Det ser ut som du har nok å fylle dagene med, så dette går nok greit 🥰

    2. Det hersens viruset som vi ikke blir kvitt!
      Får mannen blir snart frisk.
      Bra du har tatt med rikelig med håndarbeid.
      Jeg tar også med meg altfor mye håndarbeid og er livredd for at jeg skal gå tom for noe å gjøre mens jeg er borte.
      Kos deg med søm og nye klær! 🙂

    3. Hei,så mye fint du lager.Jeg lurer på om jeg kan få kjøpe mønstret på jaktlua du har laget,den var kjempefin. Hilsen Eli

      1. Så gøy at du syns det😃
        Jeg er usikker på hvor jeg har lagt oppskriften til jaktlua. Men jeg skal se om jeg finner den igjen, så gir jeg deg beskjed 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg