Jeg har sett sola stå opp!!

God morgen 😁 Jeg har vært våken siden 6 i dag.  Sovet mye og godt siden i går ettermiddag. Det ble ikke så mye mer gjort etter turen og maten etterpå.  Hodet begynte å kjennes igjen. Men i dag er jeg altså oppe tidlig.  Jeg har vært i butikken allerede. Var der klokka 7…!!!!! Og på vei hjem måtte jeg stoppe et par ganger for å nyte dette synet😃.

Har du sett noe så fint😍 Nå har sola stått skikkelig opp her, og jeg har rukket masse på morgenen. Kaffe og frokost, satt i gang oppvaskmaskinen, hengt opp klær, lett etter ei synål, lest noen få faste blogger, skal lese flere, men nå ville jeg skrive litt selv også😊. Og så skal jeg sette meg og se på reprisen på God Morgen Norge.  Det er det lenge siden jeg har sett på. Samtidig skal jeg strikke på den siste sokken min. Det begynner nemlig å bli kaldt på beina både ute og inne nå. Så det hadde vært godt å få den ferdig så fort som mulig. Mannen maser etter flere sokkepar også. Han er storforbruker av det. 

Ha en fin dag da😙

 

#soloppgang #tidligoppe #godmorgennorge #gmn

 

 

4 kommentarer
    1. Vakkert, rett og slett. Jeg fikk også med meg en fin soloppgang i dag. Flott start på uka ♥
      Flott at du har fått gjort så mye allerede. Jeg har ikke gjort noe, annet enn å skrive og lese blogg 🙂 Det blir nok ikke gjort så mye heller i dag. Ikke den beste dagen dette. Skal strikke litt.
      Jeg strikket et par ullsokker i helga. De fikk kjæresten min. Må strikke til meg selv også, for som du sier, det begynner å bli kaldt på beina 🙂
      Ønsker deg ei herlig uke ♥ Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg