Jeg har sanket flere kilometer.

Jeg har tatt meg en hviledag i dag. Men det er bare fra farting avgårde med bilen, og sosialt samvær. Jeg trengte en hel dag for meg selv nå. Trenger nok egentlig flere hvis jeg skal få summet meg skikkelig. 

Men kilometersanking har jeg ikke kunnet ta pause fra. Skal jeg nå målet mitt må jeg stå på de siste dagene som er igjen av Januar.

I dag har jeg tatt enda en ny gå-rekord….4 km !! Og det i både oppover og nedoverbakker.

Her er jeg på ei gangbro over toppen av en frossen Haugfoss.

 

 

Jeg fulgte en sidevei videre fremover, og i enden av den fant jeg parkeringa til ei skiløype jeg har funnet på et kart på nettet. Tenkte jeg skulle prøve meg på ski en dag. Her kan jeg komme meg opp og inn til fine løyper.

 

Jeg gikk videre på neste vei som gikk ned mot hovedveien igjen, i stedet for å snu å gå samme vei tilbake til Haugfossen.

Her på vei over ei annen bro lenger oppover elva Simoa. Veien mot Sigdal på den ene sida og jordet med skiløypene på den andre sida. 

 

Jeg måtte traske et stykke langs hovedveien, uten fortau, på vei ned mot Haugfoss og Åmot igjen. Det var nok ikke helt bra, så jeg stoppet og sto stille hver gang det kom en bil på min side av veien. Fra Haugfoss og hjem er det fin gangvei heldigvis.

Det er ikke bare mennesker som benytter seg av gangveiene her. Det gjør rådyrene også.

Se her. Her har det kommet ett over veien og gått langs gangveien før det har gått videre oppover i lia.

 

Ja…det var dagens tur. Jeg er fornøyd med frisk luft og lang tur.

 

KOS DEG MED LØRDAGSKVELDEN ❤

 

8 kommentarer
    1. Flotte bilder! Og noen ganger trenger vi en dag for oss selv. Jeg kjenner på det innimellom også…..at snart må jeg ha en dag for meg selv, ihvertfall en time eller noe 😉 God søndag! Klem <3

    2. Så flink du er!👏🏻👌🏻
      Fine bilder og jeg skulle gjerne også prøvd skiene i skiløypa der.🤩
      Nyt søndagen!🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg