Jeg har fått gave av gutta mine.

Yngstemann har ringt mange ganger de siste 2-3 dagene for å høre når jeg kom nedover igjen. Han hadde kjøpt en gave til meg og ville gjerne at jeg skulle komme fortere enn svint. Først i går kom jeg meg nedover. Da hadde jeg legetime. Egentlig var planen å å komme meg avgårde kvelden før. Men da var jeg så desperat etter søvn at jeg fikk meg en skikkelig knekk tidlig på kvelden. Jeg måtte til med både beroligende og sovemedisin. DA sovnet jeg endelig. Klokka var knapt blitt sju og jeg sov mer eller mindre gjennom natta frem til klokka ringte før en telefontime fra sykehuset 9.30.

Eldstesønnen fikk greie på at yngstemann hadde handlet noe til meg, og han ville også være med på gaven. Så etter hvert hadde han klart forhandle seg frem til halvparten av gaveprisen.

Jeg tenkte at de kanskje hadde fått tak i et nytt mobiletui til meg. Det jeg har er nemlig forferdelig stygt og jeg har ikke klart å finne noe nytt som passer til min telefon. Den begynner å dra på årene.

Da jeg endelig kom bort til min mor var de avgårde begge to, men så fort de kom hjem ble gaven overrakt. Gjett om jeg var nysgjerrig da?? Pakken var alt for stor til være mobiletui. Da jeg kom meg gjennom flere lag med ekstra pappfyll inne i esken dukket det opp noe til slutt. Ikke et mobiletui….men en splitter ny mobiltelefon!! I alle dager, sånn helt uten videre liksom?

Jeg ble kjempeglad! Og enda gladere ble jeg da yngstemann fikset med overføring av alt fra den gamle telefonen, som visstnok var omtrent fra urtida i følge dem, og over til den nye.

Nå er jeg hjemme igjen og ligger å skriver på min helt ferske telefon. Det er samme merke som jeg hadde. En Samsung. Så den er grei og lære seg å bruke. Det skal bli spennende å ta bilder med den. Den har en hel masse kameraer. Den gamle hadde ett.

Dette var litt av en overraskelse fra gutta mine. De kan da være søte også disse to, og tenke på mammaen sin. Tusen takk igjen gutta boys.

 

En fin dag ønskes alle der ute❤

6 kommentarer
    1. For noen snille gutter du har, og gratulerer med ny telefon 🥰
      De nye Samsung telefonene har veldig godt kamera, og tar fantastiske bilder. Flott bilde du har tatt av Rododendron ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg