JEG HAR EN AVTALE

Avtalen er med meg selv, min mann og mine hyttekompiser. Jeg MÅ gjøre noen grep hvis jeg har tenkt til å leve noen år til.  Formen er altså så dårlig nå at jeg blir helt skremt. Jeg veier alt for mye og har alt for dårlig pust.  Så avtalen er først og fremst at jeg skal komme i gang med bevegelse og gå tur.  Nå har jeg så mange jeg har lovt dette til at jeg ikke kan sluntre unna.

Det trenger ikke være lange turene til å begynne med. Så i går kveld gikk jeg avgårde med Dino i bånd.  Og da husket jeg på å ta astmamedesinen før jeg gikk. Den er jeg fæl til å glemme helt bort. Jeg trenger den i grunnen bare ved anstrengelse. Det gikk SÅ mye bedre med den innabords.

  Dino var superfornøyd for å bli med på tur, enda mannen hadde gått 1 1/2 time med han på morgenen.

Han ser tørst ut, så vi snudde her, etter 10 minutters gange. Jeg kunne faktisk fint gått lenger. Men med returen ble det en 20 minutters tur. Det er jeg fornøyd med i første omgang.

Langt i det fjerne kan du se gården jeg bor på. 

Det var deilig å få gått den turen. Det skal bli en liten tur i kveld også. Akkurat nå prøver jeg å få litt sol på kroppen. Det hjelper på selvfølelsen det også. Svetten hagler, så jeg må nok holde på litt både ute og inne i dag, med en kald dusj innimellom. Kan jo ikke få solstikk heller.

Ha en flott mandag😗

4 kommentarer
    1. Viktig å gjøre avtaler med seg selv! Nå gjenstår det viktigste… å begynne å oppføre deg som om du mener det… 😉 Det er ikke lett, men viktig å øve… 😀 Lurt at du ikke har for hårete mål, ja. Jeg synes 20 minutter høres ut som en god start. Og lurt å ikke øke på for fort. Veldig fint å se gården du bor på! 🙂

      1. Takk takk…ja det er fint her om sommeren😃
        Jeg har ikke så hårete mål nei. Ikke verdt å ta for hardt i😁
        Nå har jeg klart 3 kvelder på rad. Det er jeg ganske stolt av 😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg