Jeg har doblet turtida mi.

I kveld ble det mørkt før jeg kom meg ut. Dagen startet med at mannen fikk besøk før jeg rakk å våkne skikkelig. Og resten av dagen ble egentlig bare surr. Jeg hadde ikke sovet meg ferdig, og det kjentes.  Natta før var søvnløs, så jeg kunne trengt å fått de timene jeg kunne. Forhåpentlig får jeg det i natt. 

Jeg tok bilen bort til sentrum, og gatelysene. Esther fikk også være med i dag. Der borte er det mange nye lukter og snuse på, så hun var storfornøyd.

Det nytter ikke å gå ut her hjemme etter mørkets frembrudd. Det er stappmørkt!

 

 

Borte i sentrum parkerte jeg på samme sted som jeg gjorde på den 1. turen min for 4 dager siden.

Denne gangen var det en del lettere å gå. Jeg hadde litt lettere pust og bestemte meg for å gå inn på en sidevei som så ut til være uten bakke. Yesss…da er alt så meget bedre. Jeg fant en minirunde å gå derfra. Og turen ble omtrent dobbel så lang som 1. dag. Fortsatt ikke lange turen. Men jeg er fornøyd med 20 minutter. 

Nå skal jeg prøve å få meg ei god natts søvn og håpe på en bra dag i morgen.

God natt til deg også😚

6 kommentarer

Siste innlegg