Jeg har brukt et par timer ved symaskinen i kveld.

Jeg klarte til slutt å sette meg ved symaskinen et par timer utpå kvelden. Nå er alle pyntesømmer sydd og ermene er på plass.

I morgen har jeg tenkt meg hjem en tur. Formen er ikke i orden, og da er det egentlig best å være hjemme syns jeg.

Det er ikke koronaen som herjer i hvertfall. En hjemmetest i dag viste negativt resultat.

Jeg håper å få genseren helt ferdig før jeg reiser hjem. Symaskinen skal bli med hjem igjen, i tilfelle jeg orker å sy noe til meg selv mens jeg er hjemme. Det er jo lov å håpe.

Onsdag må jeg ned hit igjen. Da skal min mor til kontroll hos øyelegen sin i Drammen. Kanskje blir jeg et par dager her da også. Jeg får se. Skjørtet som hører til genseren vil jeg helst sy mens jeg er her og kan få prøvd det på. Så stoffet som skal brukes til dét skal få ligge igjen her.

Symaskinen min burde få en egen reisekoffert tror jeg. Den har vært en del på farta nå.

Litt mat nå så er det natta på meg snart. Sov godt😚

15 kommentarer

Siste innlegg