Jeg gjorde det!

Jeg sa det ikke var lenge til jeg ville prøve å bevege meg litt ute. Jeg begynner å bli passe rastløs av å ikke gjøre noen ting nå om dagen. I dag var jeg klar til å ta på jakka og skoene og gå ut døra. Jeg har klart å gå bra oppreist i hele dag. Så jeg tenkte jeg i hvertfall kunne rusle litt frem og tilbake ute på gårdsplassen. Men det ble kjedelig, så jeg fortsatte ut på veien og tenkte å gå den minste runda som finnes her.

Det gikk i meget sakte tempo, men det gikk helt fint. Jeg prøvde å holde meg så rett i ryggen jeg klarte, og jeg gjorde det jeg kunne for å senke skuldrene til litt under øra.

Stravaen min satte jeg på også. Jeg ville gjerne se hvor lang den første turen ble. Den ble på 500 meter. Jeg ble veldig fornøyd. Jeg kjenner det i kinnene at jeg har beveget meg ute. Det er en god følelse.

Jeg måtte knipse et bilde av denne melkerampa en av naboene har laget seg til dekorasjon ute. En fin idé syns jeg.

 

KOS DEG MED EN HELT NY UKE ♥ 

10 kommentarer

Siste innlegg