Jeg gjør det enkelt.

Jeg gjør det ofte enkelt med middagene mine nå som jeg er alene. Putter alt inn i ovnen. Det tar maks 5 minutter å dele opp poteter og alt annet jeg vil slenge med av det jeg har liggende. Litt olje og salt over poteter og grønnsaker, så blir det så bra så.

I dag ble det frosne grønnsaker,  hakket chili og hvitløk, løk, og en liten neve koriander. Koriander la jeg inn da jeg snudde litt på grønnsakene og hamburgerne etter 10 minuttet.

10 minutter tll og middagen er ferdig. Ovnen setter jeg som regel på 200°C. 

 

Her har jeg nok til både middag og kvelds antagelig.

 Nå skal jeg kose meg.

 

HA EN FIN KVELD ❤️

 

6 kommentarer
    1. Det er ikke alltid man trenger å styre så fælt for å lage seg et godt måltid mat 🥰 I går ante jeg ikke hva jeg skulle ha, men fant til slutt en halv pk med bacon i kjøleskapet som jeg klippet opp. Vispet sammen et par egg og laget meg en omelett med ost. Var ferdig på få minutter. Ha en fortsatt fin lørdag, klems 🤗

    2. Veldig enkelt og utrolig godt.🤩
      I tillegg slipper man den store oppvasken med masse kasseroller.😅
      Nyt kvelden!🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg