JEG FIKK DEN!!

Tusen takk til dere som var med å krysset alt dere hadde for meg. Det hjalp!! Jeg fikk leligheten….JIPPI!!!

Nå kommer antageligvis ting til å skje fort fremover. Noen papirer må ordnes bare, og så er det klart for meg å flytte inn noen få dager senere. Jeg gleder meg veldig.

Så mye enklere flyttingen blir nå som jeg ikke trenger å ha en mellomlanding av møbler og meg selv hos mora mi først. Noen småting er allerede kjørt ned til henne, men nå blir ingenting mer av det jeg har tenkt til å ha med meg kjørt avgårde før jeg får nøkkel til leiligheten.

Det blir ikke helt ned til Hokksund jeg havner. Denne leiligheten ligger i Åmot. Nøyaktig halveis mellom Prestfoss og Hokksund. Det hjelper veldig mye når jeg skal ned dit på besøk. Eller om noen vil besøke meg. En ca 20 minutters tur. Det er helt greit siden jeg likte leiligheten så godt.

Å ha et eget sted ute helt for meg selv betyr mye. Det får jeg der. En balkong som bare blir min. Jeg får plass til å plante og så litt av hvert der når våren kommer. Og det er ingen balkonger ved siden av. Veldig deilig syns jeg.

Gatelys er det tilogmed der nede, hehe, det har jeg ikke vært vant til de siste 5 årene. Pluss at det er lange strekninger med flatmark der jeg kan gå turer. Og i sentrum finnes det et ganske så mye bredere utvalg av butikker og andre ting og tang. Dette må jo bli bra. 

Ingen planter igjen i vinduskarmene. Det er bra jeg har tatt avleggere av de jeg hadde.

Nå vil jeg lage middag. Jeg er sulten.

HA EN FIN ETTERMIDDAG OG KVELD ♥ 

13 kommentarer

Siste innlegg