JEG FANT, JEG FANT

Jeg måtte en tur bort på butikken i sta. Og da jeg skulle knipse bilder fra parkeringa og ut mot den lille øya som ligger rett nedenfor, oppdaget jeg en fin liten gangvei. 

 

Jeg ble så glad. Tenkte at der må det være fint og gå tur og utforske litt sammen med Dino .

Men så kommer jeg hjem og forteller det ivrig til mannen min, og så viser det seg at han har gått der tidligere med Dino. Og den går bare et bittelite stykke bortover. Da ble jeg skuffa. 

Vi har jo flott natur på alle kanter utenfor huset. Men det er litt mye snø enda i skogen. Så da blir det vel til at vi må gå bortover asfalt-veien igjen da.

Jeg skulle så gjerne hatt et annet underlag å gå på. 

Men ut skal vi i dag uansett!  Med den kveldsmaten vi kosa oss med i går kveld, er det bare å sele på.  

Jeg skal i hvert fall bruke joggesko for første gang i år. Det tenker jeg blir noe annet jeg. Enn å labbe rundt med kilovis med tunge vinterstøvler 😊

#utågå #joggesko #turstier #utforske

 

6 kommentarer
    1. Så fint ved vannet der.. Du får gå at og frem noen ganger, så det blir litt lengde på turen der da..hehe.. Så mye enklere å være ute når det blir bart..og nå er våren her for fullt kjennes det ut som 🙂 Ha en fin kveld <3

      1. Ja.. kanskje jeg må gå att og fram noen ganger. Spørs om jeg får nytt navn da.. bygdetullingen 😊
        Våren kommer snikende her oppe også. Så jeg skal nok komme meg ut i skogen om ikke alt for lenge😊
        Ha en fin kveld du også<3

    2. det var vakkert der så jeg skjønner godt du ble skuffet når stien bare var en kort stubb :=)asfalt er ikke det beste,jeg investerte i nye joggesko i år som tåler mye gåing på asfart,dei kosta litt men er verdt det :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg