Jeg er sliten og lei.

Det har vært stille fra meg noen dager. Det kommer av at jeg er helt kaputt når jeg endelig kan gå over dørstokken hjemme hos meg selv utpå ettermiddagen eller kvelden. Jeg holder for det meste på med vasking her i Sigdal om dagen. Foreløpig holder jeg på alene, men jeg får antageligvis litt hjelp i løpet av helga.

Gutta boys var oppom her i dag og hentet et lass med oppdelt tømmer som er blitt liggende siden i fjor. Det ser ikke pent ut når det blir liggende så mye her. De tar det med ned til min mor og skjærer det opp til ved der. Så blir det i det minste brukt.

Jeg tror broren min skal hente et stort lass også senere i kveld. Det er godt med alt som forsvinner herfra.

Nå har jeg satt fra meg vaskebøtta for i dag. Jeg må prøve å spare meg litt så jeg orker å på’n igjen i morgen.

Bare “mannen” dukker opp her skal jeg reise hjemover. Jeg må være her hos Esther til han kommer. Håper han er rett rundt hjørnet, for jeg skal hente ei kjøkkenvifte før jeg kan parkere bilen hos meg selv for kvelden.

Fortsatt har jeg en del igjen i skuffer og skap som ikke er pakket ned. Og det er mer enn nok som skal vaskes. Hjemme har det blitt helt kaos med esker og søppelsekker.

Jeg er så lei flytting nå at jeg kan ikke få sagt det tydelig nok!!!

 

 GOD HELG ♥ 

 

6 kommentarer
      1. Ja ,vi MÅ være ferdig til 1. November.
        Jeg klarte og slappe av med noen heklerunder og tv seint i går kveld 😊
        Gleder meg så enormt til å bli ferdig med alt som har med dette å gjøre.
        Klem….og kos dag med dagen 🥰

    1. Tenk så godt når du endelig blir ferdig i Sigdal! Da kan du sove flere døgn i strekk, og så sakte men sikkert komme i orden i ditt nye hjem og nye liv.
      Ha en fin helg, og håper du får hjelp.

      1. Takk, jeg håper også jeg får litt hjelp til vaskingen.
        Det er nok mulig jeg kommer til å sove i flere døgn etter 1. November ja. Da er forhåpentligvis dette kapittelet over. Det skal bli godt!
        Gleder meg til å være hjemme i mitt nye hjem og ta ting roligere.
        Fin helg til deg også 😊

      1. Ja det har tatt lang tid. Det var uvisst hvor mye som måtte ut av huset veldig lenge. Nå ser det ut til at mannen kommer til å bli boende. Fortsatt har jeg litt igjen av mine ting der. Men det går fort å fikse. Nå er det for det meste vasking og maling som står igjen. Det må vi bli ferdig med før 1. November, så mannen kan få ny kontrakt i sitt navn. Og DA kan jeg lukke det kapittelet 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg