Jeg er i gang med toppen.

Jeg var nok litt for tidlig våken i går tydeligvis, for jeg ble supertrøtt utover dagen. Utpå ettermiddagen fikk jeg en liten dubb som gjorde at jeg etterhvert klarte å gå løs på stoffet som lå klart.

Denne gangen klippet jeg etter en topp jeg har sydd tidligere. Jeg bare la til ermer. Sånne jeg hadde sett for meg.

Det var et vanskelig stoff å sy i, så det kom en del stygge gloser der jeg satt å prøvde meg på det i går kveld. Til slutt måtte jeg bare legge det fra meg. Det begynte å bli seint uansett.

Jeg skal prøve litt til i dag, før jeg reiser nedover til Hokksund for helga. 

Ha en flott fredag😚

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg