JEG ER HER FORTSATT

Jeg er bare litt trøtt, grinete og lei om dagen. Natt til i går var det umulig å få sove, så det ble til at jeg hørte ferdig hele lydboka jeg hadde begynt på dagen før. Den var spennende, men også veldig ekkel. Og hun som leste hadde det veldig travelt. Jeg ble nesten litt stressa av å henge med. Med 4-5 timer i løpet av natta med det der, var jeg tommelomsk i toppen og susete i øra i hele går. Men enda klarte jeg ikke og sovne før 2 i natt.

Dagen i dag har vært et hakk bedre heldigvis.  Men ikke veldig virksom. Det ble en brødbakst og mye småsoving. Og jeg har bladd i noen av ukebladene jeg har “arvet”.

Tenkte å ta med de jeg får lest ned til min mor en dag i påsken. Håper det blir sol en av dagene, og at formen er ok. Da kan vi sitte ute på verandaen med god avstand og kanskje ta en kaffekopp. Nå bare må jeg ut døra se andre fjes enn mannen og Dino sine. Denne uka har jeg ikke vært i butikken en gang tror jeg. Mannen, som er avgårde hver dag uansett har tatt seg av det.

Jeg, som de fleste andre, begynner å bli veldig lei Korona og alt som følger med den.

 Er fortsatt like trøtt jeg så jeg vil finne senga.

 

Ha en god natt😚

4 kommentarer
    1. God natt til deg <3 håper du føler deg bedre i morgen….ikke så lett i disse tider. Alle kan få litt tungsinn. Men trøsteklem fra meg…<3

    2. har ikke vært på butikken jeg heller denne uken,ble fort bestemt att jeg skulle få fjerna skruen i hælen på fredag så denne helgen sitter jeg med foten hevet :=) påskehandelen skal vi ta på mandag tipper jeg ,mannen har tatt påskeferie og jeg gleder meg til å ha ham hjemme en uke nå .
      En kopp kaffe i solveggen hørtes deilig ut,mulig vi tar den inne i drivhuset,for det har meldt en del regn til uken hos oss:=) håper du får sove i natt da,skal straks finne senga jeg også

      1. Det ble noen timer fra morgenen av.
        Håper beinet ditt blir raskt bedre nå da,, og at dere får tatt en kaffekopp et eller annet sted i påsken 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg