JEG ER FORTSATT I HOKKSUND

Jeg hadde egentlig tenkt til å reise hjem i dag. Men siden mannen har tatt med seg Esther (hunden) og tatt en hyttetur med en kamerat, kan jeg like godt bli hos min mor til i morgen. Vi koser oss med masse tv-programmer og lager oss litt mat innimellom. Bare slapper av.

Jeg har bakt rundstykker her i dag. Det er en hel evighet siden min mor kjøpte seg en kjøkkenmaskin med elte-klo og masse annet utstyr. Hun har ikke testet den til noenting enda, så i dag hentet jeg hele esken opp fra kjelleren. På tide å prøve den.

Den gjorde jobben sin den. Det ble rundstykker til ettermiddagsmat til oss alle her nede, og noen til fryseboksen. 

 

 

Jeg har med meg håndarbeid ned hit også. Og nå fikk jeg endelig gjort ferdig denne helkebrikka. Heklet med garn jeg har kjøpt på “loppis” for et par år siden. Da fikk jeg brukt det til noe da…kjekt.

 

Er fornøyd med dagen jeg. Jeg skal gå en tur senere i kveld. Her er det gatelys så det er ikke noe problem.

Ha en fin lørdagskveld 😚

8 kommentarer

Siste innlegg