JEG ER FORNØYD MED MEG SELV I DAG.

Denne dagen har jeg fått noe ut av. Jeg våkna jo tidlig i dag, og fikk bort det nødvendigste av is og snø fra bilen før jeg gjorde unna en butikktur. Etter frokost holdt jeg på å sovne igjen, men klarte på et merkverdig vis å kvikne til såpass at jeg fant ut at jeg skulle tømme 1 av 3 søppelsekker på soverommet mitt. Den jeg valgte var full av klær. Klær jeg har hatt i mange år og som ikke har vært i bruk på evigheter. De har bare vært stuet vekk i søppelsekken.

Nå gikk jeg igjennom alt som var i den. Litt var kastbart. Resten ble sortert. Sommerklær er lagt for seg selv. Det som evt kan brukes nå er skylt opp i vaskemaskinen. Her henger det til tørk.

Klart til å finne ut i morgen om det er noe som fremdeles passer meg. Det er nok ikke mye. Men så er det i det minste skylt opp og rent da,  uansett hvor det måtte havne til slutt.

 

En sokk er strikket ferdig i dag også.

 

Og dagens middag står i ovnen og er snart klar. Jeg sier meg veldig fornøyd med dagen så langt i dag jeg. 

 

ØNSKER DEG EN GOD KVELD ♥ 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg