JEG DRØMMER MEG BORT

De 2-3 siste dagene har jeg kjent på behovet for å komme meg vekk og ut på tur igjen. Jeg har jo ei fast reisevenninne og henne ringte jeg nå. Det er på tide og planlegge en tur så vi har noe å drømme oss bort med. Denne mørketida blir jeg snart gal av. Jeg må ha noe å se frem til!! Og satse på at formen er brukandes når reisedatoen er bestemt… og endelig kommer. Foreløpig har det dukke opp tilbud på fly til Budapest. Men der har vi vært 2 ganger nå. Og det var også der vi var på siste utenlandstur.  Så vi venter og ser om vi finner noe annet.  Vi har god tid, bare vi får noe og glede oss til😊

I år ble det tur i Norge. Noen dager i Eidfjord i sommer. Vi fant ut at det var tryggest å holde seg i Norge så lenge formen min har vært ustabil i flere måneder nå. Og det er jo mye fint å se på her i landet vårt også😊 Vi bestilte en liten leilighet noen dager, tok bilen og reiste. Det var rundt 30° de dagene vi var der. Så vi trengte så visst ikke å reise lenger enn dit for sydenfølelsen. 

Dette hotellet lå vi på. Jeg hadde ikke tatt med fiskestang, og det var dumt. Det var mye fiskemuligheter der. Rett over gangbrua her , så var vi i et bittelite sentrum.

Vi tok også turen innom Vøringsfossen. Det var en av grunnene til at vi valgte dette stedet. Vi må se litt av de kjente stedene i Norge også.

 

I dag skal jeg sitte og kose meg ei stund med forskjellige reisemål.  Drømme meg bort og ha noe å glede meg til . Det første vi antagelig kommer til å gjøre er å ta en Harrytur til Sverige. Og det skal vi se om vi får til en dag før jul. 

Har du noen turer booket som du ser frem til?

1 kommentar
    1. Kjempefine drømmer du har <3 dere finner sikkert på noe lurt! Deilig å ha noe å se frem i mot. Har ikke bestilt jeg. Men blir jo tur til Kreta til sommeren. Det blir det alltid….

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg