Jeg blir i Hokksund til i morgen.

Jeg reiste nedover på torsdag som jeg skrev at jeg skulle. Min mor hadde bursdag, og Thailandsfarerne hadde kommet hjem dagen før. Bursdagen ble enkelt feiret med de som dukket opp, og pizza ble bestilt etterhvert som noen kom. Det er nesten for varmt å lage mye styr ut av noe som helst her for tida.

Blomstene jeg har plantet her nede tidligere i sommer, ikke alt for lenge siden, vokser og koser seg bare de får vann nok.

 

Eldstesønn ble sittende å prate lenge på torsdag.  Han har tatt masse bilder i Thailand som jeg ikke har sett enda. I går reiste han og en kamerat opp på campingen som de har vært på hver sommer siden de var små. De ville prøve fiskelykken. Og jeg ser på face at de har fått flere ørret. Det er bra for da blir det mer fisk på oss. 3 av de 6 som yngstemann og kameraten kom jeg med sist har vi spist opp.

I går kveld ble det grilling på min mor, yngstemann og meg. Det er ei stund siden jeg har spist grillmat nå. Har ikke giddet å grille i det hele tatt hjemme i år.

Siden jeg har bestemt meg for å vente til i morgen med å reise hjem, blir det grilling på oss i kveld også. Men før det skal vi bake muffins med moreller. Har vi flaks får vi plass til noen av dem i fryseren her. Den er alltid stapp full.

Jeg skal se om jeg får tak i noen bananesker i en eller annen butikk før alt stenger i dag også. Jeg har nemlig tenkt til å begynne så smått og pakke en del småting klart til flyttingen som kommer en eller annen gang.

 

Fortsatt fin sommerdag ønskes deg ♥ 

2 kommentarer
    1. Koselig å kunne samle familien til feiring nå om sommeren. Jeg har ikke smakt nyfisket ørret på mange år, men så godt det er. Vi pleide alltid å feriere i Hallingdalen på en camping 5 km fra God mot Ål. Faren min nærmest bodde i elva, og kom stort sett hjem med fisk til kveldsmaten. Ha en fin søndag, klem 🤗

    2. Det var nok godt å få sønnen hjem igjen.🤗
      Det er alltid hyggelig å møtes igjen når der er en stund siden man har sett hverandre.😊
      Høres ut som dere koser dere med masse deilig mat.🤩🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg