Jeg blir i Hokksund til i morgen.

Da har jeg pakket meg sammen og reist ned til Hokksund. Sønn og svigerdatter hadde nettopp kommet inn døra da jeg kom. De hadde vært ute og handlet inn til maten vi skulle spise i kveld.

Vi var i grunnen sultne alle mann her så jeg begynte like godt å lage maten med en gang. Så nå er den jobben gjort og vi er ferdige med å spise. Nå skal jeg hvile magen ei god stund før jeg skal ta en rusletur rundt på feltet. Det får bli kalenderturen for i dag.

Jeg har med meg et helt enkelt håndarbeide hit som jeg skal se om jeg klarer å sitte og gjøre ferdig før jeg skal hjem i morgen. Det er ikke noe godt å sitte for lenge av gangen. Så jeg får bare gjort litt og litt innimellom.

Jeg finner ikke igjen nåla til å feste tråder med hjemme. Derfor ville jeg gjerne fått gjort det mens jeg er her hvor det går an å finne ei nål. 

 

KOS DEG MED KVELDEN ♥ 

6 kommentarer
    1. Godt å samles med familien i helga.🤩🤗
      Det var lurt å ta med strikkinga slik at du får festet trådene.🧶
      Det er jammen ikke barebare å finne igjen slike småting når man holder på p flytte.
      Nyt kvelden!🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg