Jeg blir i Hokksund noen dager.

Gutta mine kom oppover til sykehuset i går ettermiddag. Og der ble de til jeg ble klarert for hjemreise. Siden jeg ikke tok mer av Mysimba-tablettene begynte jeg etterhvert å få virkning av morfinpreparater og kunne kobles fra smertepumpa. Blodtrykket kom seg opp til det var nogenlunde greit i løpet av dagen også, og da kunne jeg trygt reise hjem.

Jeg hadde ikke klart meg hjemme alene foreløpig så jeg er veldig glad jeg har all mulig hjelp av både gutta og min mor her jeg er i Hokksund. Gutta er sterke i armene. De klarer å få dratt meg opp og ned i liggende eller sittende stilling uten at jeg må bruke magemusklene. Jeg blir her så lenge det trengs.

Jeg har det ikke travelt med flytteeskene som står overalt hjemme hos meg selv. Det viktigste var å få alt ut av huset i Sigdal før den 1. November. Om jula kommet før jeg kommer i orden hjemme blåser jeg i. Jeg kommer til å være her i Hokksund på julaften uansett.

Nå skal jeg senke skuldrene og se fremover. Alt jeg skulle igjennom er endelig over…håper jeg.

 

Ønsker deg en fortsatt fin torsdag ♥ 

8 kommentarer
    1. Det var nok deilig å komme seg ut av sykehuset.
      Godt at du har flinke og sterke gutter.🤩
      Riktig god bedring.🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg