Jeg blir helt uttafor av søvnmangel.

I natt har jeg ikke hatt blund på øynene i det hele tatt. Det er vondt hver gang jeg prøver å legge meg i rett stilling for å sove. Jeg klarer ikke å sove på ryggen. Skal jeg sove må jeg enten ligge på siden eller på magen. Og uansett hvilken side jeg prøver blir det vondt. Jeg fikk en liten dubb en gang etter at sola sto opp. Men da ble jeg vekket av telefonen etter ei lita stund. Så den bestemte jeg meg for å sette på lydløs utpå dagen. Jeg varslet på Facebook om at jeg gjorde det. Så familien skulle slippe å bli bekymret hvis de prøvde å ringe uten å få svar.

Jeg har nok sovnet fra tv’n her ei stund i ettermiddag. Jeg laget Taco og spiste den på dagen i stedet for nå i kveld. Da jeg blir mett blir jeg trøtt nok til å blåse av ei stund uansett.

Jeg var en tur ute på verandaen midt på dagen. Sola var i ferd med å forsvinne bak åskammen da jeg sto der. Klokka var 14.15.

Det er heldigvis bare en måneds tid igjen til det snur og blir lenger lyst igjen. Tida frem til jul går fort. Det er nok å ta seg til fremover nå bare jeg kommer meg skikkelig på beina.

T-lys klarer jeg å få frem fra skuffen da. De ligger ikke i nederste skuff som mye annet jeg skulle hatt tak i. Bl.a noe av det jeg skulle brukt til baking. Så baking har det altså ikke blitt noe av enda. Jeg har ikke sjans til å få tak i alt jeg trenger. Jeg får kose meg med levende lys så lenge.

I morgen kan det hende jeg tar meg en tur til Hokksund igjen, og blir der noen dager. Jeg er visst ikke fullt så selvgående som jeg trodde. Dessuten skal alle stiftene i magen fjernes om et par dager. Og legen min er der nede. Da kan jeg like godt bli der til det er gjort. 

 

HA EN FIN LØRDAGSKVELD ♥ 

5 kommentarer
    1. Huff!
      Man blir sprø av å ikke få sove.🤗
      Får håpe det blir bedre når du får tatt stingene.
      Riktig god natt!🤩

      1. Ja det er innmari slitsomt.
        Vet ikke om det hjelper å få tatt stingene. Det er nok det de har gjort innvendig som eg vondt enda. Jeg har mange stifter innvendig også. Som skal forsvinne av seg selv etterhvert.

    2. Ja man kan bli helt tullerusk av å ikke få sove, og jeg håper det retter seg sånn at du får en god natt søvn. Ønsker deg en fin mandag, masse klemmer 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg