Jeg ble syk igjen jeg.

I hele går lå jeg med feber…igjen. Jeg begynner snart å lure på om jeg ikke tåler dette huset. Men nå var det jo bikkjekaldt inne her da jeg kom hjem på torsdagkvelden, og det tok sin tid å få opp temperaturen. Kan jo ha noe med det å gjøre denne gangen.

Da jeg skulle legge meg slo jeg av ovnen igjen. Tenkte det var lurt å spare på strømmen, siden jeg vanligvis er veldig varm på nettene uansett. Men jeg våknet av at jeg frøys skikkelig og var kvalm i går. Så det var den dagen.

Yngstemann og kameraten hans var oppom her en tur på ettermiddagen. De skulle prøve nye vinterdekk på bilen min.

Mens de var her slo magen seg plutselig helt vrang, og alt jeg hadde fått i meg av saft kom opp igjen. Heldigvis hadde jeg ikke spist noe i løpet av dagen, selv om jeg begynte å bli skrubbsulten.

Det eneste jeg har lyst på når jeg er kvalm er som regel fisk eller grilla kylling. Fisk har jeg spist i dagevis nå, så i går var det kylling som var mest fristende.

Det var jo flaks at disse to kom opp en tur, for de reiste bort på butikken og kjøpte nygrilla kylling til meg.

I går hadde jeg ikke klart det selv. I dag kjennes det litt bedre ut foreløpig. Men jeg kjenner jeg har feberhode etter gårsdagen. Jeg håper ikke det går på igjen utover dagen.

Jeg har lyst til å sy. Men først må jeg tegne over mønsteret fra boka jeg har lånt.

Jeg rakk å tegne av en av mønsterdelene den kvelden jeg kom hjem.

Nå skal jeg prøve meg på litt mat, før jeg begynner å tegne av resten.  Så får vi se hvordan det blir utover dagen.

Egentlig burde jeg tatt meg en tur i butikken og kjøpt meg et kakestykke. For jeg har nemlig bursdag i dag.

Hurra for meg😊

4 kommentarer
    1. Gratulerer med dagen din. Masse god bedring til deg! Håper du kvikner fort til. Jeg er forkjølet – kjedelig det også!
      Fort gjort å bli dårlig nå i disse tider. Kaldt og varmt om hverandre. Klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg