JEG BLE SYK AV VÅRVÆRET

Jeg er fortsatt i Hokksund.  I går besøkte jeg venninna mi som ikke bor så langt herfra. Det er ganske så lenge siden vi har sett hverandre nå, så det var skikkelig koselig å få en venninneprat.

Mens jeg satt der kjente jeg at jeg var ganske svimmel og “hakkete” i hodet  Men siden jeg ofte er det tenkte jeg ikke noe spesielt over det.

Jeg begynte å bli frysen etterhvert der jeg satt, og da jeg skulle ut i bilen blåste det ordentlig surt og kaldt. Jeg frøys og skalv hele veien hjem.  Syns aldri det ble varmt nok i bilen.

Da jeg endelig kom meg inn døra hos min mor igjen tullet jeg meg inn i flere pledd, ei ekstra jakke og til slutt måtte hun hente ei dyne jeg kunne ha over all den andre innpakningen. Da skjønte jeg at det var feber som gjorde at jeg var svimmel og merkelig i hodet.

Guttene reiste ned på apoteket og fikk kjøpt en tempmåler. Det kan være kjekt å ha i hus i disse dager. Jeg hadde feber ja.. ikke så mye å lure på der jeg lå og skalv under pledd- og dynehaugen. Alt av ovner ble satt i gang pluss fyr i peisen. Enda frøys jeg.

Jeg ble liggende resten av dagen og kvelden. Etter å ha tatt paraset i går kveld og på formiddagen i dag, føles det bedre.

Det var sol og fint vær dagen før, da jeg og yngstemann gikk tur. Men jeg kjente at det var skarp luft. Med bare skinnjakke og åpent i halsen, pluss litt svetting og pusting og pesing er det nok den lufteturen som får ta på seg skylda. 

I dag er det ikke vårvær her lenger heller.

Sånn så det ut da jeg kom hit på mandag. 

 

Og sånn ser det ut i dag.

 

Hjemme er det enda værre hørtes det ut som. Jeg snakka med mannen tidligere i dag, og han trodde ikke jeg kom ned i gården med bilen.

Jeg får se om formen er enda et hakk bedre i morgen. Da kanskje jeg gjør et forsøk på å komme meg hjemover. 

Ha en fin dag da😚

6 kommentarer
    1. Huff da! Riktig god bedring ❤❤❤ Håper det går over.

      Mars måned er en lunefull og varierende måned med mye værskiftinger. En dag vårstemning, og neste dag full vinter. Jeg trøster meg med at snøen vi får nå hjelper den gamle snøen å smelte fortere.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Takk… er i bedre form nå😊
        Det er nok litt i tidligste laget og forvente at det er full vår i Mars måned ja. Ble nok litt bortskjemt med varmt og deilig vær her et par uker.
        God helg til deg😚

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg