JATTA JATTA!

Her ble det litt egenpleie i går kveld. Mannen dukka jo ikke opp før seint i går kveld, så jeg måtte bare ta det mens Dino og jeg var aleine hjemme.  Hadde liksom tenkt til å vente til jeg kunne ta det i fred og ro uten Dino-hjelp. (Han hører veldig mye mer på far, for å si det sånn) . Men, men, jeg tok sjansen. Han lå tross alt og sov.

Da jeg hadde fått på herligheta ble jeg litt usikker på om jeg skulle gå ut fra badet eller ikke. Jeg ble jo seende ut som en gangster!! Kanskje Dino ville bli redd! Det hadde jeg blitt hadde jeg brått og uventa møtt på noe sånt i hvertfall. 

 

Men jeg gadd da ikke å stå der ute i 20 minutter. Skulle jo legge meg ned å nyte dette her. Så jeg gikk veldig forsiktig ut døra og håpet han ikke skulle våkne.  Snudde ryggen mot han og sneik meg ut i stua.  Og da hørte jeg …tass tass tass bak meg. Jeg snakket rolig til han uten å snu meg. Det gikk heldigvis bra da jeg tilslutt måtte la han se meg da jeg rigget meg til i spastilling på sofaen. Han ville bare snuse litt på saken mor hadde på seg, så var alt i orden og han gikk og la seg igjen.  Da fikk jeg meldig fra mannen som var på vei hjem. Jeg sendte et advarselbilde til han, så han ikke skulle få infarkt da han kom inn døra. Men han slapp å se meg i virkeligheten. Jeg var ferdig med spabehandlingen før han rakk hjem. Jammen var det godt å bare ligge der med den kjølige masken og innbille seg at man skulle fin. Og den trua var sikkert sterk. For jeg følte meg veldig bra etterpå. Tok litt på hendene også jeg. De ble så myke og gode att😁

Da ønsker jeg alle en fin dag med mitt velpleide fjes😃

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg er ekstremt lite flink til egenpleie! Men nå har jeg funnet ut at noe MÅ gjøres. Er blitt så tørr i ansiktet at jeg flasser mellom brynene. Hjelp! Så i dag kom det pakke i posten, med maske, serum og ansiktskrem. Jadda! Får håpe det ikke blir stående urørt i skapet – for det hjelper det jo ikke!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg